Lexera System
Kompleksowe zarządzanie
prowadzonymi przez Twoją kancelarię
sprawami i projektami
Unikalne funkcjonalności Lexera - Systemu Zarządzania Kancelarią umożliwiają gromadzenie
w jednym miejscu kompletnych informacji o sprawach i klientach. Dzięki temu skrócony jest czas działań administracyjnych co pozwala na olepsze skupienie się na pracach merytorycznych.
Kluczowe funkcje, które pomogą zorganizować Twoją kancelarię
Rejestr spraw
Katalog spraw prowadzonych przez kancelarię. opatrzonych wszystkimi kluczowymi parametrami postępowań.
Generowanie raportów
Generowanie wykresów i tabel zawierających stan rozliczeń, dane statystyczne, czy wydajność pracowników.
Użytkownicy
Sprofilowanie poszczególnych pracowników kancelarii ze względu na ich funkcje i obowiązki.
Ochrona danych
Zapewnienie ochrony danych i prywatnosci jest naszym priorytetem. Zapewniamy to dzięki zastosowaniu odpowiednich technologii.
Zarządzanie dokumentami
Tworzenie własnego repozytorium dokumentów przez prawników kancelarii specjalnie pod jej potrzeby.
Panel klienta
Udostępnij klientowi jego własny panel, gdzie będzie mógł w dowolnym momencie przesłać dokument, zapytanie, notatkę.